Andy Warhol. Voyeurisme. Part 2.

Art i etc

L’últim dissabte. 

 JesusPunchingBags

                               The Last Supper, Basquiat i Warhol

Quan escrivia la primera part de Andy Warhol. Voyeurisme, feia just un mes que havia arribat al Museu de Dalí a St. Petersburg, ara ja en fa tres i marxo d’aquí a un parell de dies, avui és l’últim dissabte que estic aquí. Els dissabtes han continuat molant perquè altres pel·lícules d’Andy Warhol s’han anat projectant i jo que me n’he aprofitat veient-les totes.

 Vaig posar Hair Cut, Eat, Sleep i Kiss en un grup i vaig deixar la resta en un altre. No es tracta ben bé d’una agrupació cronològica encara que podria coincidir que les primeres que vaig comentar eren les primeres filmacions que Warhol va fer i per això coincideixen amb una tipologia semblant. Em sembla que el voyeurisme…

View original post 1.736 more words

Deixa un comentari

